Regulamin
REGULAMIN Villa Rejs Jastarnia
Villa Rejs Jastarnia, ul.Braci Kłosów 11
reprezentowana przez HJB Sp zo.o.
z siedzibą w Bydgoszczy 85-162, ul. Bułgarska 6
NIP: 9532787608, REGON:521111437
tel. 500 707 301, mail: biuro@hjb.com.pl
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady świadczenia usług i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, podpisanie karty meldunkowej bądź zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające w Villi Rejs. Odpowiedzialność za te osoby spoczywa na osobie dokonującej rezerwacji, zwanej w niniejszym Regulaminie Klientem lub Zameldowanym.
- Regulamin dostępny jest do wglądu w obiekcie Villa Rejs.
WARUNKI REZERWACJI
- Rezerwacji pokoju Klient może dokonać: bezpośrednio pod numerem telefonu +48 500 707 301, mailowo na adres rezerwacje@hjb.com.pl na stronie internetowej www.rejsjastarnia.pl, osobiście w obiekcie oraz za pośrednictwem portali, w których dostępna jest oferta obiektu.
- Rezerwacje dokonane bezpośrednio muszą być zagwarantowane poprzez wpłatę zadatku w wysokości 30-100% całkowitej wartości rezerwacji w terminie trzech dni od daty dokonania rezerwacji. W przypadku zmian w rezerwacji, niepojawienia się Klienta lub anulacji rezerwacji przedpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową, telefoniczną lub sms w wyznaczonym terminie.
- Akceptowane formy płatności: gotówka, przelew bankowy, karta kredytowa, przelew internetowy, blik. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: * Visa, * Visa Electron, * Mastercard, * MasterCard Electronic, * Maestro,
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
ZAMELDOWANIE
- Podstawą zameldowania w pokoju jest okazanie przez Klienta dokumentu tożsamości oraz uregulowanie całej należności za pobyt.
- Godziny otwarcia recepcji codziennie od 8-ej do 18-ej.
- Klient dokonując rezerwacji zobowiązuje się wynająć pokój w określonym terminie, za określoną cenę, a co za tym idzie uiścić opłatę za cały zadeklarowany okres najpóźniej w trakcie procedury meldunku.
- Villa Rejs zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który: nie posiada ważnego dowodu tożsamości, nie chce okazać dokumentu, odmawia podpisania karty meldunkowej, znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu. W przypadku odmowy zameldowania Klienta z ww. powodów wpłacone pieniądze w formie zadatku nie są zwracane.
- W przypadku przedłużenia pobytu lub zakupu dodatkowych usług po wcześniejszym uzgodnieniu z personelem obiektu, opłata zostanie dodana do rachunku Klienta i musi zostać uregulowana niezwłocznie.
- Klienci przybywający poza godzinami pracy recepcji są zobowiązani powiadomić personel recepcji o orientacyjnej godzinie przyjazdu z wyprzedzeniem, telefonicznie lub e-mailem.
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajnymi środkami, Villa Rejs zastrzega sobie prawo zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego, podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego.
DOBA HOTELOWA
- Pokoje w obiekcie wynajmowane są na doby.
- Doba pobytu w pokoi rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego.
- W oparciu o bieżącą dostępność pokoju istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania Klienta po konsultacji z personelem obiektu.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłosić pod numerem tel. +48 500 707 301 do godziny 10:00 bądź bezpośrednio personelowi. Zostanie ono uwzględnione w miarę dostępności pokoi.
- Przedłużenie pobytu w pokoju po godzinie 11:00 będzie traktowane jako przedłużenie doby hotelowej, co skutkować będzie obciążenie rachunku Gościa kwotą doby hotelowej.
- Skrócenie wcześniej zadeklarowanego i opłaconego pobytu nie skutkuje zwrotem równowartości niewykorzystanej doby.
ZASADY UŻYTKOWANIA POKOI
- Klient zobowiązany jest do użytkowania lokalu mieszkalnego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do utrzymywania i zdania pokoju w stanie zastanym z chwilą zameldowania.
- Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w karcie meldunkowej. Złamanie tej zasady wiąże się z nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 200 PLN za każdą osobę za dobę.
- Gość Villi Rejsi nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę. Zmiana nazwiska rezerwacji lub gościa przebywającego pokoju musi zostać uzgodniona z personelem obiektu.
- Po każdych 7 dniach pobytu przeprowadzane jest sprzątanie pokoju, wymiana ręczników i pościeli. Koszt dodatkowego sprzątania i wymiany pościeli to 100 PLN za każdy serwis, który należy ustalić i opłacić u personelu obiektu.
- W całym budynku obowiązuje zakaz palenia. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony karą finansową w wysokości 500 PLN.
- Organizowanie imprez towarzyskich w pokojach jest surowo zabronione.
- Zachowanie Gości oraz osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać pobytu innych Gości.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokojach i na terenie obiektu w godzinach 08:00–22:00. Przebywanie osoby niezameldowanej w pokoju Gościa po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie, według cen pełnych obowiązujących w dniu zameldowania.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz zasilaczy komputerowych.
- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w pokojach i na terenie obiektu Klienci proszeni są o jak najszybsze zgłaszanie zastrzeżeń pod numerem tel. +48 500 707 301, co umożliwi natychmiastową reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
- Usterki zgłoszone w dni powszednie będą usuwane bez zbędnej zwłoki, chyba że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy. Usterki zgłaszane w soboty, niedziele i święta będą usunięte w pierwszy dzień roboczy po okresie świątecznym lub w najbliższym dostępnym terminie. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
- Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Villa Rejs (dostawa mediów, w tym Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w obiekcie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany pokój – Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.
- Villa Rejs zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego pokoju w sytuacji awarii lub usterki bądź niemożliwości przydzielenia wybranego pokoju z przyczyn niezależnych.
- Villa Rejs może przerwać pobyt Klientów bez zwrotu wniesionej opłaty za rezerwację oraz obciążyć Zameldowanego adekwatną karą w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu. W takiej sytuacji opłata wniesiona za pobyt nie podlega zwrotowi.
- W obiekcie mogą przebywać zwierzęta po wcześniejszym ustaleniu i wyrażoną zgodą przez personel. Dodatkowy koszt wynosi 50zł za dobę.
WYMELDOWANIE
- Przy każdorazowym wyjściu z pokoju Klienci zobowiązani są wyłączyć oświetlenie, zamknąć wszystkie okna oraz drzwi do pokoju.
- Villa Rejs nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Klientów w pokojach. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokojach przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez okres 1 miesiąca. Po tym czasie zostaną one zutylizowane. W trakcie dłuższego pobytu Klienci, u których prowadzane są sprzątania stałe w ustalonych wcześniej terminach, proszeni są o prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie rzeczy cennych.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- W przypadku stwierdzenia zniszczeń, stwierdzenia zabrudzeń pokoju, ręczników, pościeli ponad normę bądź stwierdzenia stanu po paleniu papierosów w pokoju po wymeldowaniu Klientów, obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej podanej przy dokonywaniu rezerwacji w kwocie do pełnej wartości kosztów naprawy/dearomatyzacji i poniesionych strat.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za: zgubienie kluczy oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy, dzieci będących pod opieką Gościa lub odwiedzających go osób.
- W przypadku pobytu w obiekcie ze zwierzęciem, opiekun jest zobowiązany do utrzymania czystości podczas i w momencie opuszczania obiektu. W całym obiekcie zwierzę powinno poruszać się na smyczy ze względu na innych gości. Zabrania się pozostawiania zwierząt w pokojach bez opieki.
- W sytuacji nie zastosowania się do regulaminu obiektu i konieczność wezwania ochrony, kosztami obciążony zostanie gość.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Dokonując rezerwacji w Villi Rejs Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych i marketingowych oraz umieszczenia danych Klienta w bazie danych firmy zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych. (Dz.U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późn. zm.). Zameldowany ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych.
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa (portale rezerwacyjne, str www) lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
- Wersja obowiązującą regulaminu jest wersja sporządzona w języku polskim, przedstawiona wersja anglojęzyczna ma charakter informacyjny i nie stanowi oficjalnego, obowiązującego regulaminu.
- Ważne telefony: Pogotowie: 999, Policja 997, Straż pożarna 998 lub telefon alarmowy 112
Życzymy udanego pobytu!
Villa Rejs Jastarnia
POLITYKA PRYWATNOŚCI
I. Skróty i definicje
Definicje:
1) RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04
2) Współadministratorzy – podmioty wskazane w cz. II ust. 1 niniejszej Polityki prywatności, którzy wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania danych osobowych, dalej także jako: „Villa Rejs ”
3) Klient – podmiot, którego dane osobowe są przetwarzane na jakiejkolwiek podstawie określonej w art. 6 RODO
4) Pliki cookies - pliki tekstowe zapisywane przez przeglądarkę na komputerze lub urządzeniach mobilnych
5) Profilowanie – dowolna forma zautomatyzowanego zestawienia informacji o danej osobie w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji, zachowań i postaw
II. Postanowienia ogólne
1. Współadministratorami danych osobowych są następujące podmioty:
1) Villa Rejs reprezentowany przez HJB Spz.o.o. z siedzibą w Bydgoszczy
2. W ramach umowy o współadministrowanie Współadministratorzy ustalili zakresy swojej odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO. W szczególności uzgodnili, co następuje:
a) Współadministratorzy są wspólnie odpowiedzialni za wykonywanie obowiązku informacyjnego wobec Klientów;
b) Współadministratorzy są wspólnie odpowiedzialni za umożliwienie Klientom wykonywanie ich praw wynikających z RODO.
Wobec powyższych ustaleń, można wykonywać swoje prawa wobec każdego ze Współadministratorów.
3. Villa Rejs szanuje prawo do prywatności i dba o bezpieczeństwo danych. W tym celu zapewnia stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku naruszenia praw i wolności osób fizycznych wskutek przetwarzania danych osobowych.
III. Dane kontaktowe
W sprawach ochrony danych osobowych można kontaktować się ze Współadministratorami poprzez email biuro@hjb.com.pl lub pisemnie na adres: HJB Spz.o.o., ul.Bułgarska 6, 85-162 Bydgoszcz
IV. Cele i podstawy przetwarzania
1. Dane osobowe będą przetwarzane przez Ville Rejs w celu:
1) podjęcia działań przed zawarciem umowy, na żądanie osoby, której dane dotyczą lub wykonania umowy o realizację usług hotelowych, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (dane niezbędne do zawarcia umowy są wskazane w formularzu rezerwacji i sprzedaży usług hotelowych) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
2) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Współadministratorach (m.in. podatkowych) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
3) realizacji prawnie uzasadnionych interesów Współadministratorów (m.in. dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń, zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony osób oraz mienia, realizacji umowy zawartej z podmiotem trzecim na rzecz Klienta) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w przypadku danych niezbędnych do realizacji usług hotelowych konieczne do zawarcia oraz wykonania umowy.
3. Monitoring w miejscach ogólnodostępnych hoteli zainstalowany jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientów oraz ochrony mienia.
V. Kategorie przetwarzania danych
Przetwarzamy następujące kategorie danych osobowych Klientów:
- Imię i nazwisko;
- Adres zamieszkania;
- Adres e-mail;
- Numer telefonu;
- Dane karty płatniczej (w przypadku płatności kartą);
- Informacje o dacie pobytu;
- Informacje o preferencjach dotyczących pobytu;
- Liczba osób dorosłych objętych zamówieniem;
- Liczba i wiek dzieci objętych zamówieniem;
- Dane niezbędne do wystawienia faktury VAT;
- Język do kontaktu;
VI. Odbiorcy danych
Dane osobowe możemy udostępniać następującym odbiorcom:
- Hotres Sp.zo.o. Osiedle Robotnicze 10/4, 58-500 Jelenia Góra która obsługuje moduł rezerwacyjny uruchamiany na naszym portalu internetowym;
- Innym firmom ( w tym firmom informatycznym), z którymi współpracujemy przy zarządzaniu świadczonymi usługami.
VII. Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Informujemy, że nie przekazujemy danych osobowych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego poza przypadkami, gdy Klient złoży taki wyraźny wniosek.
VIII. Okres przechowywania danych klientów
1. Dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia oraz wykonania umowy, jak również wypełnienia obowiązku prawnego oraz realizacji prawnie uzasadnionych celów któregokolwiek ze Współadministratorów będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
a) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń;
b) wypełnienia obowiązku prawnego któregokolwiek ze Współadministratorów (np. wynikającego z przepisów podatkowych).
2. Dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej, dobrowolnej zgody będą przechowywane do czasu cofnięcia udzielonej zgody, zgłoszenia sprzeciwu względem ich przetwarzania lub do momentu, kiedy nie będzie to już niezbędne do realizacji ww. celu. Natomiast po tym okresie, do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
3. Dane osobowe w postaci wizerunku w nagraniach z monitoringu przechowywane są przez okres do 90 dni, a po jego upływie zostają trwale usunięte poprzez nadpisanie.
IX. Twoje prawa
Przysługuje prawo do:
a) dostępu do Twoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania (poprawiania) Twoich danych;
c) usunięcia danych;
d) ograniczenia przetwarzania danych;
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych;
f) przenoszenia danych;
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego;
h) cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w każdym momencie w przypadku przetwarzania Twoich danych na postawie wyrażonej zgody – cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
W celu wykonywania Twoich praw prosimy o skierowanie żądania pod adres e – mail: biuro@hjb.com.pl lub pisemnie na adres: HJB Spz.o.o., ul.Bułgarska 6, 85-162 Bydgoszcz
X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy i/lub świadczenia usługi. W przypadku ich niepodania możemy odmówić zawarcia umowy i/lub świadczenia usługi.
XI. Informacja o źródle danych
Jeśli nie podano swoich danych osobowych osobiście, dane uzyskaliśmy od podmiotu, który zawarł z którymkolwiek z Współadministratorów umowę o świadczenie usług hotelarskich na rzecz Klienta lub od podmiotu, z którym Klient zawarł umowę o rezerwację usług świadczonych przez Współadministratorów.
XII. Prawa autorskie
1. Wszelkie treści oraz informacje zawarte na naszym portalu internetowym są własnością współadministratora Villi Rejs reprezentowaną przez HJB Sp.zo.o., z siedzibą w Bydgoszczy i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 880 z późn. zm.) w szczególności w zakresie wykorzystania, wyświetlania, kopiowania, przekazywania, rozpowszechniania, zmiany lub usuwania.
2. Wszelkie działania w zakresie określonym w pkt. 1 powyżej, wymagają pisemnej zgody HJB Sp.zo.o.. W przeciwnym przypadku będą uznane za bezprawne i będą stanowiły naruszenie własności intelektualnej spółki .
XIII. Pliki cookies
1. Portal internetowy wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz personalizacji ustawień serwisu.
2. Klient może zarządzać plikami cookies w ramach przeglądarki internetowej.
3. Wyłączenie obsługi plików cookies może spowodować utrudnienia w prawidłowym działaniu serwisu.
XIV. Postanowienia końcowe
1. Współadministratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Polityki Prywatności.
2. Klienta obowiązuje aktualna Polityka Prywatności zamieszczona na stronie internetowej www.rejsjastarnia.pl w momencie zawarcia umowy o świadczenie usług.
PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMCJI PRZEZ KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH (KONSUMENTÓW)
- Villa Rejs reprezentowana przez HJB Sp zo.o., ul.Bułgarska 6, 85-162 Bydgoszcz, (zwana dalej: Villa Rejs ”) rozpatruje reklamacje zgłoszone przez Klientów w sposób i w terminach określonych w niniejszej Procedurze, o ile łączący Klienta z Villa Rejs stosunek prawny (np. umowa), nie stanowi inaczej.
- Na potrzeby niniejszej procedury za „Klienta” uważa się konsumenta w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) korzystającego z usług świadczonych przez Ville Rejs, składającego Reklamację.
- Na potrzeby niniejszej procedury za „Reklamację” uznaje się oświadczenie Klienta złożone w formie pisemnej lub w przesłane pocztą elektroniczną (niezależnie od nazwy / tytułu pisma) skierowane do Villi Rejs , które dotyczy naruszenia praw Klienta powstałego w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez Ville Rejs. Reklamacja winna zawierać dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację Klienta, jak również dane umożliwiające kontakt z Klientem oraz przedmiot Reklamacji (dokładny opis zastrzeżeń Klienta).
- Reklamacje w formie pisemnej należy wysłać na adres: HJB Spz.o.o., ul.Bułgarska 6, 85-162 Bydgoszcz bądź złożyć w obiekcie Villa Rejs, Jastarnia, ul.Braci Kłosów 11. Reklamacje w formie elektronicznej należy wysyłać na adres poczty elektronicznej: biuro@hjb.com.pl.
- Klient powinien zgłosić Reklamację możliwie niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących zastrzeżenia, w celu rzetelnego i efektywnego rozpatrzenia Reklamacji.
- Villa Rejs po otrzymaniu Reklamacji podejmie działania mające na celu rozpatrzenie Reklamacji. Spółka HJB ma prawo skontaktować się z Klientem w przypadkach wymagających dokonania ustalenia stanu faktycznego z udziałem Klienta bądź uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do właściwego rozpatrzenia Reklamacji.
- Reklamacje załatwiane są w formie pisemnej (lub w formie wiadomości e-mail w odpowiedzi na tak przesłaną Reklamację).
- Odpowiedź na Reklamację zawierać będzie: a) uzasadnienie faktyczne i prawne, chyba że nie wymaga tego charakter podniesionych zarzutów, b) informację na temat zgłoszonego problemu ze wskazaniem odpowiednich fragmentów umowy bądź przepisów obowiązujących na terenie obiektu, chyba że nie wymaga tego charakter podnoszonych zarzutów, c) wskazanie osoby udzielającej odpowiedzi.
- Udzielenie odpowiedzi na Reklamację zgłoszoną przez Klienta powinno nastąpić w możliwie krótkim terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni od wpływu Reklamacji.
- Decyzja o wypłaceniu Klientowi rekompensaty lub dokonaniu zwrotu środków musi zawsze uzyskać akceptację Spółki HJB.